RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

یعنی میشه؟؟؟

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۸، ۰۷:۱۴ ب.ظ

یعنی میشه یه روز با خیال راحت بخوابم ، با خیال راحت برم سر کار و با خیال راحت زندگیمو بکنم؟

میشه با خیال راحت گیتار بزنم ، با خیال راحت مسافرت برم ، با خیال راحت به مامان و بابام بگم دوستت دارم ، با خیال راحت چاییم رو بخورم و با آرامش به پیشرفتم ادامه بدم؟!

یا تا آخرش باید همینجوری بدوم؟!!!!!

امروز یکی از دوستام زنگ زد و متوجه شدم چند تا از هم کلاسی های قدیمیم یه شرکت خیلی خیلی خوب توی عسلویه مشغول به کار شدن و تونستن توی آزمون های استخدامی سربلند بیرون بیان.واقعا خوشحال شدم و واقعا حقشون هم بود ، بنده خداها خیلی خیلی زحمت کشیدن ولی راستش دلم به حال خودم سوخت که یکی دو سال هست که از اونا زودتر اومدم عسلویه ولی الان تقریبا هیچ آینده شغلی ندارم.گر چه من همیشه آرزوم این بوده که مجبور نباشم عسلویه کار کنم ولی خوب واقعا در حال حاضر داشتن یه کار رسمی معتبر حتی توی همین خراب شده نهایت آرزوی قلبیم هست.

یعنی واسه منم یه روز خوب میرسه؟!

نیروگاه اتمی بوشهر ، منتظر نتایج مصاحبه هستم.داری چی کار میکنی؟دق مرگمون کردی!!!

نیروگاه قشم ، برنامت واسه مصاحبه و بقیه مراحل چیه؟چرا همه رو توی کف گذاشتی؟یعنی میشه مصاحبه قشم رو عالی بگذرونم و دیگه خیالم راحت بشه؟

خدایا یکی از همین دو تا رو برام ردیف کن.واقعا خسته ام ، واقعا....

  • Sa Saj

نظرات (۳)

  • 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
  • به امیدِ خدا میرسه :)

    پاسخ:
    به امید خدا

    مهندس شیمی هستید؟:)

    پاسخ:
    نه خودم مکانیک هستم ولی اون دوستام شیمی هستن

    خوبه باز شما اقایون دستتون به همون عسلویه بنده ... اون همه پذیرشِ دختر توی رشته های مکانیک و میم شیمی که اخرش بگن کار مردونه ست ... 

    ان شاءالله که استخدامیا رو قبول بشید

    پاسخ:
    حق دارید گله کنید.
    باور بفرمایید ما هم از این وضعیت ناراضی هستیم و از داشتن همکار خانوم خیلی خوشحال میشیم.شرایط استخدامی واقعا باید در این زمینه تغییر کنه.
    ممنونم ، همچنین آرزوی موفقیت برای شما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی