RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

قشم ، آماده باش که دارم میام...

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۳:۵۱ ب.ظ

بالاخره از نیروگاه قشم زنگ زدن و با گفتن تاریخ و زمان مصاحبه ، دعوت به مصاحبه شدم.تعداد نفرات دعوت شده به مصاحبه ۲۴ نفر هست که در نهایت ۸ نفر قبول میشن.من در حال حاضر مرخصی گرفتم و شیراز هستم و قرار هست چند روز هم از کارم غیبت کنم که بتونم تا حد قابل قبولی خودم رو برای مصاحبه آماده کنم.

یه چیزهایی هست که منو خوشبین میکنه و همچنین مسائلی هم هست که ناامیدم میکنه.

زمان مصاحبه من صبح هست و اینکه جز نفراتی هستم که زودتر باهاشون مصاحبه میشه و احتمال داره ترتیب دعوت شدن به مصاحبه ارتباط مستقیمی با رتبه آزمون کتبی داشته باشه و این نشون میده که نمره آزمون کتبی من پایین نیست.

من یک سال پایپینگ کار کردم و مستقیما توی صنعت بودم که  این میتونه خیلی بهم کمک کنه و امتیاز مثبت خوبی باشه.

اینکه بومی قشم و هرمزگان نیستم کمی ناامیدم میکنه و امیدوارم رقیب هام هم بومی نباشن.

متأسفانه از لحاظ آکادمیک هم سطح علمی من وضعیت جالبی نداره و بیشتر امیدوارم سوالای کاربردی و اجرایی در حوزه تخصصی خودم ازم بپرسند.

باید فردا بلیط هواپیما بگیرم ، برای اقامت هم بعدا به فکری میکنم.اولین بار هس میخوام سوار هواپیما بشم.امیدوارم آخرین بار نباشه.

با اینکه تا حالا قشم نرفتم ولی مطمئنم عاشقش میشم.حس میکنم قشم همون جاییه که میتونه منو به سمت موفقیت های زیادی پرتاب کنه.

 

  • Sa Saj

نظرات (۲)

  • 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
  • ان شاءالله موفق باشید و تو مصاحبه قبول بشید.

    سفرتون بی خطر باشه الهی.هواپیماهای داخلی واقعا ترسناکن ،مخصوصا اگه ازین هواپیماهای ملخی و اتوبوس فرم باشن !! ولی تجربه هیجان انگیز و بی نظیریه ! امیدوارم خوش بگذره بهتون :)

    پاسخ:
    بوئینگ MD83 - شرکت ایران ایر!من نمیدونم اتوبوسیه یا نه
    ایشالله که موشک ها بهمون برخورد نکنن و سالم برسیم.
    متشکرم
  • هیوا جعفری
  • واستون کلی آرزوی موفقیت و شادی دارم

    اگه بتونین اعتماد به نفستون رو بالا نگه دارین و خودتونو نبازین قطعا به چیزی که می خواین میرسین

    پاسخ:
    مرسی هیوا جان که همیشه انرژی مثبت میفرستی ، حالا از هر جایی که هستی.
    مشکل اصلی من همین اعتماد به نفس هست.واقعا نمیتونم توی کاری که صد در صد مسلط نیستم تظاهر به بهترین بودم کنم.
    این مصاحبه سعی میکنم جدی باشم و با اعتماد به نفس رفتار کنم یه خورده هم خودم رو بهتر از چیزی که هستم نشون بدم.
    کلی هزینه کردم و یه کت و کفش رسمی و شیک خریدم که به اعتماد به نفسم کمک کنه.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی