RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

ادامه تحصیل

جمعه, ۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۳۷ ق.ظ

از پیدا کردن کار و شغل که بگذریم میرسیم به ادامه تحصیل!من در حقیقت سه گزینه برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دارم که امسال بعید میدونم بتونم کاری از پیش ببرم مگر اینکه به خاطر کرونا آزمون بیفته برای تیرماه که البته بعید میدونم همچین اتفاقی بیفته که اگر هم بیفته و من بتونم از این مدت استفاده کنم نهایتنش گزینه سوم اتفاق خواهد افتاد.به هر حال :

رتبه زیر ۸۰۰ برای دانشگاه شیراز

رتبه زیر ۱۲۰۰ برای دانشگاه صنعتی شیراز

رتبه زیر ۲۰۰۰ برای دانشگاه خلیج فارس بوشهر

البته که با قدرت شروع میکنم و ادامه میدم ولی برنامه اصلیم برای سال دیگه اس ، اگر هم معجزه ای بشه و همین امسال از شر کنکور ارشد راحت بشم که چه بهتر ، چرا که نه؟!

  • Sa Saj

نظرات (۳)

  • 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
  • سلام

    سال تو مبارک

    کنکور ارشد به تعویق افتاده.٢٣خرداد،یه هفته کمتر از تیره :)

    پاسخ:
    مرسییییی . فکر میکردم بعد از تعطیلات تصمیم نهایی رو میگیرن.
    الان رفتم سنجش رو نگاه کردم و این خیلی امیدوارکننده اس!
    مرسی کرونا!!!
    سال نو تو هم خیلی خیلی خیلی خیلی مبارک باشه
  • 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
  • خواهش میکنم

    منم تا الان هیچی نخوندم

    امیدوارم یه همتی بکنم و از فرصت بوجود اومده استفاده کنم

    خدا رو چه دیدی شاید قبول شدم :)))

    پاسخ:
    امیدوارم اون اتفاقی که بهتره براتون رقم بخوره
  • 🔹🔹نیلگون 🔹🔹
  • رتبه های لازم رو از کجا دیدی؟

    پاسخ:
    از سایت های مختلف سرچ کردم و کارنامه سال های قبل رو بررسی کردم که چون واسه سال های قبل هس آمارش دقیق نیست ولی به نظرم خیلی هم پرت نیست و میتونه حدود خوبی باشه.هر سال شرایط خاص خودشو داره.
    من امروز شروع کردم ، سطح تحصیلیم جالبی هم ندارم و خیلی هم فاصله گرفتم از درس و کتاب.ولی امروز روز اولم بود.
    رشتت چیه؟اگه خواستی با هم شروع میکنیم و پیش میریم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی