RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

بریدم

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۷:۳۶ ب.ظ

بدترین روزهای کاریم و بدترین روزهای زندگیم رو دارم تجربه می کنم.فشار کاری و مسئولیت هام خیلی زیاد شده و حقیقتا از عهده من خارج هست.با اینکه هر شب تا ۸ اضافه کار میمونم ولی نصف کارهام میمونه برای روز بعد و بعدتر و بعدتر و همینجور هر روز عقب میفتم.

با خودم عهد میبندم دیگه برای همچین کارای پرمسئولیتی که درآمدش هم اینقدر پایینه ، پاهام رو هم عسلویه نذارم.یک ماه دیگه استعفا میدم و میرم شیراز ادامه تحصیل میدم.البته هنوز کورسوی امیدی به نیروگاه قشم و نیروگاه اتمی بوشهر هست ولی به هر حال خداحافظ عسلویه....

  • Sa Saj

نظرات (۱)

اینا هم میگذره !

هر چیزی یه سختی های داره چه بخوابم چه نخوایم اما باید بهترین رو انتخاب کنیم.

پاسخ:
آره باید خوب فکر کنم ، تصمیم بزرگیه ولی باید شجاع باشم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی