RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

نیروگاه قشم

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۴ ب.ظ

خدا رو شکر نیروگاه قشم هم دعوت به مصاحبه شدم.حالا باید واسه مصاحبه نیروگاه تولید برق قشم و همچنین مصاحبه عقیدتی نیروگاه اتمی آماده بشم.خدا کنه یکیش اوکِی بشه و من هم زندگیم یه نظمی بگیره.خدایی خیلی تلاش کردم و خیلی از مشکلات رو تحمل کردم ، سربازی ، کارگری و ...! خودم که دلم با قشم هست ولی نیروگاه اتمی بوشهر هم خیلی جای خوبی هست.

البته فرصت های زیادی هم توی زندگیم واقعا کم گذاشتم و پشیمونم.به هر حال ، پیش به سوی مصاحبه قشم...

  • Sa Saj

نظرات (۳)

  • هیوا جعفری
  • چه عکس زیبایی

    امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیرین 

    پاسخ:
    امیدوارم.ممنون.برای شما هم اتفاقات خوبی خواهد افتاد

    ایشالا که موفق بشید و میشید:))

    پاسخ:
    👷 خدا از زبونتون بشنوه...تشککککککککر
  • جناب منزوی
  • امیدوارم خبرهای خوبی ازتون بشنویم :)

    موفق باشید

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی