RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

روزهای انتظار...

يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۴۹ ب.ظ

خوب این روزها منتظر دو واقعه مهم هستم.یکی نیروگاه اتمی که باید طی یکی دو ماه آینده کسانی که در مرحله کتبی و مرحله روانشناسی قبول شدن رو برای مصاحبه عقیدتی دعوت کنه.من هم منتظر تماس و دعوتشون هستم ...

نیروگاه سیکل ترکیبی قشم هم که دو سه روز پیش آزمون دادم و حدود ۱۲ روز دیگه نتیجه کتبیش میاد و نفرات برتر رو دعوت به مصاحبه می کنند که در مورد این قضیه هم خیلی بدبین نیستم و امکانش هست که جز نفرات قبول شده کتبی باشم.

اما یه نکته مهم.وقتی سر کار بودم آرزو داشتم که پروژه یه مدت بخوابه و هم استراحت کنم و هم کلللللی مطالعه و تحقیق کنم.این قدر کار دارم که نمیدونم از کجا شروع کنم.ممکنه پروژه تا یک ماه دیگه حتی ، شروع نشه ، پس باید با نهایت انرژی از این روزها استفاده کنم.

  • Sa Saj

نظرات (۲)

  • هیوا جعفری
  • چقدر خوب امیدوارم اتفاقی که دوست دارین بیفته و موفق باشین

    پاسخ:
    خیلی ممنون هیوا جان
  • جناب منزوی
  • براتون آرزوی موفقیت می کنم :)

    پاسخ:
    همچنین برای شما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی