RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

کلنجار !!!

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۰۶ ب.ظ

این چند مدت خیلی با خودم کلنجار رفتم که یه کار جدید رو شروع کنم و دیگه اینجا چیزی ننویسم ولی واقعا دلم تنگ شده بود و نتونستم دیگه دوری وبلاگم رو تحمل کنم.مصاحبه نیروگاه رو انجام دادم.بد نبود ولی خوب هم نبود.طبق چیزایی که روز مصاحبه اونجا دیدم نیروگاه خیلی جای خوبیه برای کار کردن.شاید حقوق نجومی و این چیزا نداشته باشه ولی واقعا آرزوی آدم هایی با تیپ شخصیتی من کار در همچین جایی هست.میگن نیروگاه نیروهاش رو خیلی با تاخیر میگیره.حتی ممکنه یک سال طول بکشه.ضمنا احتمال اینکه قبول نشده باشم هم خیلی بیشتر از اینه که قبول شده باشم.

جمعه میرم بندرعباس.یادمه پارسال که واسه مصاحبه اویکو رفته بودم بندر ، بهم خوش گذشت.گر چه بعدا سر بومی گزینی و این دست مسائل دعواشون شد و نیرویی جذب نشد ولی مسافرت خوبی بود.بعدش هم که رفتم تهران و اون اتفاقای بد (دزدیدن تبلت و ... توی اتوبوس) اتفاق افتاد.یک سال و دو ماه از اون قضایا میگذره و من چقدر با اون موقع فرق کردم.کللللی پایپینگ هم یاد گرفتم.کلللللی فکر و ایده اومده توی سرم که اجرای اون ها اول مستلزم پیدا کردن یه کار ثابت هست.

میخوام برم بندرعباس چون یه آزمون استخدامی برای نیروگاه تولید برق و آب قراره برگزار بشه.این هم یه آزمون دیگه اس که دارم با آمادگی کم میرم آزمون میدم ولی خوب قبلا سابقه داشته که بدون آمادگی دعوت به مصاحبه بشم.مگه شرکت تابان انرژی و یا همین نیروگاه اتمی که دعوت به مصاحبه شدم چقدر خونده بودم؟!!!...میرم و با چشم های بسته یک بار دیگه شلیک میکنم.به امید اینکه تیرم به هدف بخوره.

پارسال که مصاحبه تابان انرژی(ایستگاه گاز دیلم) رفتم تهران واقعا شرایط تجربیم فرق میکرد و هییییچ تجربه صنعتی نداشتم ولی این بار نزدیک به یک سال سابقه کار دارم و شرایطم فرق میکنه.اگه باز فرصتی گیرم بیاد و دعوت به مصاحبه بشم ، دیگه امکان نداره به این راحتی از دستش بدم.

  • Sa Saj

نظرات (۲)

خوش برگشتید :) 

خوندن تجربه های شما همیشه جالب بود خیلی ناراحت بودم گفتید میرید حالا خوشحالم دل تنگی امون نداد و برگشتید :)

پاسخ:
فکر نمیکردم این چرت و پرت ها برای کسی خوندنی باشه.
یه نگاهی به وبلاگتون انداختم خانوم آذری
راستی اولین بار هست کامنت شما رو میخونم ، درسته؟قبلا چیزی ننوشته بودید

با وب دیگه ای قبلا شما رو دنبال میکردم و خب به اسم دیگه ای کامنت میذاشتم طبیعتا.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی