RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

آزمون های استخدامی

سه شنبه, ۲ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۹ ب.ظ

وقتی بیکاری قدر فرصتی که داری رو نمیدونی و وقتی میری سر کار حسرت یک ساعت بیکاری رو میخوری...

الان به خودم میگم که اگه وقت داشتم واقعا می‌تونستم بخونم و یه آزمون رو قبول بشم.ایشالله یکی دو سال دیگه که این پروژه که تموم شد و پتروشیمی ساخته شد ، میرم سفت میچسبم هم ارشدمو میگیرم و هم به صورت بسیار جدی واسه آزمون های استخدامی میخونم.

آزمون های استخدامی زیادی شرکت کردم ولی خوب جز یه مورد ، هیچ کدوم به مصاحبه دعوت نشدم.آخرین آزمونی که شرکت کردم نیروگاه اتمی بوشهر بود که البته آزمون جالبی نبود و هنوز نتیجش نیومده(خودم مطمئنم قبول نشدم:::)

چند روز دیگه یه آزمون استخدامی دیگه برگزار میشه که البته به اون هم امیدی نیست ولی من باید شرکت کنم.خدا بزرگه ، یهو دیدی شانسمون گرفت :)

می‌خوام یه مطالعه اندکی داشته باشم و یه برنامه ریزی ۲۲ روزه واسه خودم ترتیب بدم.البته هر روز که تا شب سر کارم و کار خاصی هم نمیتونم بکنم ولی خوب اشکال نداره.ببینیم چی پیش میاد...

  • Sa Saj

نظرات (۱)

  • هیوا جعفری
  • به گذشته فکر نکنین قطعا تو آینده اتفاقای بهتری میفته

    موفق باشید :)

    پاسخ:
    ممنون به خاطر کامنت های همیشه مثبتت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی