RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

جنبه

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۵۴ ق.ظ

من از اونام که خیلی زیاد شوخی میکنن.نه شوخی خیلی بد ولی خوب زیاد شوخی میکنم.همه مثل هم نیستن بعضی ها شوخی پذیر نیستن.بعضی وقتا باید قبول کنم مقصر خودم هستم.

در کل باید از شیطونی هام کم کنم و سعی کنم سایلنت باشم.

... سعی که نه ، حتما باید این کار رو بکنم.

هی روزگار...نیاز به تغییر چند پله ای دارم.

هنوز منتظر اون خبر خوب هستم که ظاهرا قرار نیست اتفاق بیفته.شش ماه گذشته !!!

بی خیال بشم یعنی؟

  • Sa Saj

نظرات (۳)

شوخی وقتی اسمش شوخیه که دو طرف بگن بخندن خوش بگذره ولی وقتی یکی ناراحت بشه دیگه اسمش شوخی نیست و معمولا برای توجیه کارمون ممکنه از کلمه جنبه استفاده میکنیم :))

ایشالله که خبر خوبه هم زود بیاد

پاسخ:
حرفت قبول.
میدونی ، بیشتر این ذهنم رو درگیر کرده بود که یه نفر ممکنه با یه شوخی خوشحال بشه و همراهت بخنده و یکی دیگه با همون شوخی چنان ناراحت بشه که اصلا ندونی چه جوری جمعش کنی.
مثلا کنار دوستت رد میشی و میگی تپل جان ، ترکیدی بابا اینقدر نخور!
طرف ممکنه بخنده ممکنه عصبی بشه.
کلا باید اول طرف مقابل رو شناخت و میزان ظرفیت طرف رو سنجید و بعد باهاش شوخی بشه
  • هیوا جعفری
  • منم خیلی شوخی میکنم و گاهی وقتا حس میکنم خودمو سبک می کنم، نمی دونم....

    امیدوارم خبر خوب سریع بهتون برسه

    پاسخ:
    بیا تمرین کنیم جدی تر باشیم و شوخیمون رو برای دوست خیلی صمیمیمون نگه داریم.
  • جناب منزوی
  • من از شوخی خوشم میاد ولی متاسفانه دور و اطرافم جنبه شوخی ندارند. یعنی فقط دوست دارن خودشون شوخی کنن. در کل شوخی نمی کنم

    پاسخ:
    من هم سعی میکنم شوخی نکنم ولی نمیشه :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی