RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

اتفاق از روی چی میوفته؟!

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۰۰ ب.ظ
هزار سال منتظر یه اتفاق خوب باش ، عمرا اگه اتفاق بیفته!
بعد اتفاق هایی که اصلا احتمالش رو نمیدی بیفته ، چنان طوری از اون بالا میوفته رو مَلاجِت که دیگه نمیتونی راه بری.
یه توصیه برادرانه می کنم بهتون.جزئی از جامعه منتظر نباشید.هیچ کس قرار نیست بیاد . قرار نیست یکی  بیاد و زندگی ما رو گل و بلبل کنه و با انتظار هیچ چیز درست نمیشه.در مواقع سختی ،  یکی از راه های تسکین روح ، پناه آوردن به واژه انتظار هست  ولی انتظار مثل ماده مخدر میمونه و جز توهم و تباه عمر هیییییچ ارمغان دیگه ای نداره.خیلی از ادیان از همین ترفند برای جلب نظر مردم استفاده میکنند.
انتظار فقط زمانی معنا پیدا میکنه که شما عمل کنید و منتظر عکس العمل باشید.
راستش خودم یه حرکتی کردم و منتظر یه تماس تلفنی هستم.تماسی که شاید ۳ درصد احتمال وقوعش هست اما منتظرم...
باید سعی کنم این انتظار باعث سکون من نشه...
#منتظر نباشیم...
  • Sa Saj

نظرات (۱)

  • هیوا جعفری
  • باهاتون موافقم، انتظار بدترین اشتباهه، خودمون باید یه حرکتی بزنیم :)
    پاسخ:
    به تازگی فهمیدم متأسفانه اکثر ما آدم ها یه حس انتظار جویی داریم یعنی وقتی منتظر باشیم برای لحظاتی احساس بهتری داریم.اما نکته اینجاست که این انتظار جز خیالبافی و اتلاف وقت هیچ نتیجه دیگه ای نداره.
    هیوا جان ممنون که نظرت رو گفتی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی