RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

و باز سلام بر عسلویه

جمعه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۷ ب.ظ

خوب خوب خوب...

دوباره برگشتم عسلویه.چقدر این ۷ روز مرخصی زود گذشت.توی این مرخصی یه رابطه خیلی خوب رو از دست دادم ولی به نظرم خیلی هم بد نشد.من واقعا وقت داشتن یه رابطه عاطفی رو ندارم.اصلا مرخصیم هم خیلی کمه و نمیتونم زیاد به این چیزها فکر کنم.یه جورایی تمرکز کار کردن رو ازم گرفته بود ولی خوب در خیلی از مسائل زندگی پشتیبان و راهنمای خوبی بود و بهم قوت قلب و اعتماد به نفس میداد.با این وجود ضررهای یک رابطه برای من بیشتر از ضررهای تنها بودنه و من در حال حاضر تنها بودن رو با روی باز به خاطر پیشرفت آیندم می پذیرم.

راستی لطفا برام کامنت کنید که چطور با وبلاگ نویسی آشنا شدید و هدفتون از وبلاگ نویسی چیه؟

  • Sa Saj

نظرات (۲)

  • هیوا جعفری
  • تو هر موقعیتی اتفاق خاص خودش میفته، شاید الان واسه شما وقتش نیست... به قلبتون گوش کنین...
    راستش من فکر می کردم دیگه کسی وبلاگ نمی نویسه از طریق پست یه سایت و چالش نوشتنش آشنا شدم و شروع کردم و به خیلی چیزا رسیدم بدون اینکه هدفشو داشته باشم واسه من خیلی خاص شده.
    پاسخ:
    ممنون که کامنت گذاشتی هیوا جان
    من خودم وبلاگ برام در حدی شده که کم کم دارم جوری میشم که یکی از ملاک های ازدواجم این باشه که طرف مقابلم گاهی وبلاگ بنویسه
    آقا من رزومه مو بت بدم نمیتونی بسپاری واسم واس کار عسلویه!؟
    پاسخ:
    ای بابا کوروش جان
    اهل کجایی؟
    رشته و مقطع تحصیلی؟
    سن؟کدوم دانشگاه؟
    سابقه کار داری؟
    همین اطلاعات اولیه رو بدونم خوبه.من فعلا تا ۸ روز دیگه مرخصی هستم ولی با واحد اداریمون صحبت میکنم.
    کار پیدا کردن واسه کسی خیلی سخت شده کوروش جان.امیدت به خدا باشه.
    البته که توصیه من اینه که کلا با شرایط موجود در عسلویه اصلا نیا این ورا
    به هر حال شما اطلاعات اولیه رو واسم بفرس خدا بزرگه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی