RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

عسلویه

چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۴:۰۰ ب.ظ

روزها مثل فشنگ از اسلحه خارج و سپری میشن.اومدم عسلویه و الان حدود ۷ روز هست که سر کار هستم.همون کار قبلیه البته یه خورده چالش های عجیب تر.در کل بدک پیش نمیره.از خیلی از مشکلات هم از نظر مکانی فاصله گرفتم ولی از نظر ذهنی نه...!

الان یه پام توی بازرسی هست و یه پام توی دفتر فنی!!!دارم به هر دو واحد کمک میکنم.

ته دلم ناراحت نیست...حس میکنم آخرش آینده منو به طرف روشناییش میکشه...خبری نیستا!!!همینجوری الکی حس میکنم.

اصلا دوست دارم حس کنم.فضولی؟؟؟!!!!

  • Sa Saj

نظرات (۳)

ادامه بده به کارت سجاد اینجا وضعیت اصلا خوب نیس . :(
پاسخ:
اینجا یعنی کجا که وضعیت خوب نیس!!!!؟؟؟؟
راستی من اسمم سجاد نیستا.ولی خوب به هر حال!
کجایی تو پسر. باز تو خوبی ما از این حس الکیام نداریم بخدا
پاسخ:
بهنام جون قضیش خیلی مفصله.
خیلی مشکلات جدید برام به وجود اومد که خدا رو شکر خیلی هاش حل شد و الان دوباره برگشتم به پیمودن ادامه مسیر.
فضول نیستم ولی چرا این حسو داری؟! :دیییی
پاسخ:
من کلا خیلی مودی هستم.حس و حالم ، انگیزم ، دیدگاهم نسبت به بعضی مسائل یه ذره زیادی سریع تغییر میکنه.
مثلا یه مشکلی که دارم اینه که اگه کسی از یه بنده خدایی بدگویی کرد من ناخودآگاه حسم نسبت به اون بنده خدا بد میشه بدون اینکه مطمئن شم حرفایی که در موردش رده شده درست هست یا نه.اخلاق بدیه و واقعا دارم سعی میکنم روش کار کنم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی