RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

یادداشت شماره پنجاه و نه : روز اول از سی روز

شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۵۶ ب.ظ

همون طور که گفته بودم باید ۳۰ روز به یه برنامه روزانه عمل کنم.به عنوان شروع امروز خیلی خوب بودم.شاید اگه قبلا در کل عمرم ، ۶ ماه رو دقیقا همینجوری بودم ، الان اینقدر محتاج کار و پول نبودم.

به هر حال فرصت ها سوختن و من با بی توجهی از دستشون دادم.اما مطمئنم باز هم از این فرصت ها نصیبم خواهد شد.مهم اینه که با کمال آمادگی به سراغشون برم.

بازی تاتنهام و آرسنال رو هم از دست دادم.الان خلاصش رو دیدم ، عجب بازی ای بوده!

پتروشیمی سبلان هم که یه مدت پیش آزمون داده بودم ،  امروز نتیجش اومد و با توجه به اینکه صبح تا شب سر کار بودم و فرصتی برای مطالعه نداشتم مطمئن بودم قبول نمیشم.

به هر حال پتروشیمی خودمون یه روز استخدامی خواهد زد و من باید برای اون روز کاملا آماده باشم.البته احتمالا استخدامی های زودتری هم خواهد بود که اگه بتونم واسه اونا هم آماده بشم که دیگه حرف نداره!

در کل امروز خیلی از خودم راضیم و از ۱۰۰ به خودم نمره ۹۰ رو میدم.

هنوز هم وقت دارم و میتونم تا آخر شب دو سه ساعتی مطالعه کنم...

  • Sa Saj

نظرات (۱)

  • هیوا جعفری
  • خیلی عالیه، احسنت. منم اولش همینطورم ولی ادامه دادنش واسم سخته و کم کم کارآییم کم میشه. امیدوارم شما مثل من نباشید و پر قدرت ادامه بدین
    پاسخ:
    من خیلی بدتر از شما هستم.حالا ببینیم چی میشه.به نظر من باید پذیرفت که ما انسان هستیم و یه وقتایی دوس داریم بیشتر بخوابیم ، یه وقتایی حوصله نداریم ، یه وقتایی حس خوبی نداریم و ... و این ها قسمتی از زندگی ماست.ما که ربات نیستیم که برنامه ریزی شده باشیم.کاری که باید کرد اینه که نباید بعد از مثلا یه نصف روز یا حتی یک روز عقب موندن از برنامه خودمون رو سرزنش کنیم.
    البته یه چیزایی توی دنیا هست که محرک انگیزه هست و به نظرم خیلی میتونن مفید باشن.بعدا در این مورد مطلب میذارم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی