RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

یادداشت شماره پنجاه و شش : سوم اسفند ۹۷

جمعه, ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۲۶ ب.ظ

سال ۹۷ داره تموم میشه.خیلی ابهامات توی ذهنم نقش بسته.خیلی راه ها هست که وقتی می خوام طی کنم ، دست و پام میلرزه و میترسم.شاید هم نمیترسم و فقط تنبلی میکنم.گاهی اینقدر به ته مسیر نگاه میکنم که پیمودن مسیر یادم میره.

بهتره باز هم برای خودم یه چیزایی رو مرور کنم.علم و تجربه توی پروژه و کار در واقع همون قدرت هست.تو هر چی بیشتر بدونی ، قدرت بیشتری داری.

پس برنامت که شامل پنج بخش اصلی میشد رو هر چه زودتر ادامه بده:

۱- دروس مهندسی مکانیک ، کارشناسی ارشد و استخدامی

۲- دروس پایپینگ ، جوش و QC

۳- تجهیزات فرآیندی

۴- زبان انگلیسی

۵- ریاضیات

میدونم اینا رو قبلا گفتم ولی راستش تا الان هم درست عملیشون نکردم.ایشالله سعی میکنم از فردا یعنی ۴ اسفند دیگه تنبلی نکنم...

امروز رئیس واحدمون و یکی از بچه های واحد خیلی در مورد مهاجرت به خارج از کشور صحبت کردند و راستش منو خیلی به فکر فرو بردند...


  • Sa Saj

نظرات (۳)

روزت مبارک پیشاپیش اقای مهندس،امیدوارم موفق باشی 
پاسخ:
مرسی...
تو شادیاتون جبران کنیم ایشالله :)))))))))))))
  • هیوا جعفری
  • موفق باشید :)
    پاسخ:
    ممنون هیوا خانوم.شما هم موفق باشی همیشه
    ایشاله:)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی