RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

یادداشت شماره چهل و نه : کار پیدا کردم

سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۱۲:۴۹ ب.ظ

خوب بالاخره یه کاری که اسمش رو بشه کار گذاشت پیدا کردم.به نظرم مهم ترین دوره زندگی من این دوره خواهد بود.کارم توی یه پروژه بزرگ پتروشیمی در حال ساخت در سایت دو منطقه ویژه اقتصادی پارس هست که فکر میکنم حدود سه سال دیگه بهره برداری خواهد شد.خوشبختانه دیگه کارگر یا کارآموز نیستم و عنوان شغلی کارشناس یا کارمند دارم.واحدی که من در اون کار میکنم QC یا Quality Control هست.مهندسی که سرپرست ما هست یه آدم فوق العاده هست.یه شخصیت بزرگ و مهندس کاربلد.میخوام با تمام وجود و تلاش شاگردش بشم و ازش کار یاد بگیرم.کار اینجا خیلی سنگینه چون پروژه باید در نهایت ایمنی و سرعت پیش بره که البته مشکلات بودجه و کمبود امکانات و منابع مالی و همچنین تحریم ها روند کار رو با مشکلاتی روبرو کرده.

خدا رو چه دیدی شاید این پتروشیمی بعد از چند سال که به بهره برداری رسید ، من رو به عنوان نیروی رسمی شرکت قبول کرد.البته خوب احتمالش کمه و احتمالا بعد از پروژه ما هم بیکار میشیم.نمی خوام الان تو فکر این چیزا باشم.فقط یادگیری و تلاش و تلاش...

  • Sa Saj

نظرات (۴)

چقدر خوب
امیدوارم‌موفق باشین:)
پاسخ:
زنده باشی
ممنونم
  • و ا ر و نا
  • کلییییی مباااارک باشه بسیار بسیار خوشحال شدم 
    پاسخ:
    سلامت باشی
    حالا تازه اول راهه
  • و ا ر و نا
  • ایشالا که بهترین استفاده رو ازش ببری 
    پاسخ:
    ممنون
    امیدوارم بتونم
  • صبا صبوحی
  • خداروشکر ,
    خوب چرا پالس منفی میفرستی?در عوضش بنظر من بااطمینان بگو بعد پروژه استخدام میشی البته خودتم خوب نشون بده ,ایشالا درست میشه
    پاسخ:
    پالس منفی همیشه توی وجودم بوده و هست که خیلی بده
    البته یه خوبی های خیلی کمی هم داره
    به امید خدا ، پیش بریم بینم به کجا میرسیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی