RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

خوب برگشتم عسلویه.فردا دوباره میرم پتروشیمی زاگرس که کارورزی رو ادامه بدم.دفعه قبل بیشتر درگیر کارهای تطبیق خودم با شرایط اسکان و رفت و آمد به پتروشیمی بودم.امیدوارم بتونم این ۱۴ روز کاملا مفید واقع بشم.این دفعه دیگه گوشی هم دارم و همزمان میتونم هم عملی یاد بگیرم هم توی نت در مورد انواع تجهیزات سرچ کنم.

پیش به سوی کار و تلاش تا رسیدن به موفقیت...

به عنوان شروع تصمیم میگیرم صبح کمی زودتر بیدار بشم و کمی حرکات کششی انجام بدم.

  • Sa Saj

نظرات (۲)

هفته خوبی داشته باشی.
وقت کردی بهم سر بزن.
  • جناب منزوی
  • خیلی هم عالی، براتون آرزوی موفقیت می کنم :)
    پاسخ:
    سلامت باشی.شما هم موفق باشی.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی