RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

یادداشت شماره چهل و شش : Wrong Phone

چهارشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۰۶ ب.ظ
جونم براتون بگه که جای اسمارت فون پایین رده ای که بنده سفارش داده بودم(با قیمت دو و نیم) ، یه اسمارت فون پرچم دار(با قیمت 8 و نیم) فرستاده شده برام.داشتم جعبه رو باز میکردم که شرکت بهم زنگ زد گفت آقا ببخشید گوشی اشتباهی براتون ارسال شده و لطفا دوباره پست کنید برامون!من هم گفتم چشششم ولی خیلی شرکت سر به هوایی دارید.
خلاصه اینکه عاقبت خرید از فروشگاه های نیمه معتبر همینه :)
من هم اعتماد کردم و فرستادم.حالا منتظرم گوشی آبی رنگ خودم رو پست بیاره.تا کِی انتظار برای وصال معشوق آخه؟عاشق آدم نیست؟عاشق باید یکی دو روز دیگه برگرده عسلویه بابا! گوشیش رو سریع تر بفرستید دیگه!اعصاب معصاب نمیذارین واسه عاشق!!!
با یه فروشنده گوشی همراه هم صحبت کردم و بهم گفت انتخاب خوبی نکردی.البته ناراحت نیستم چون من همیشه انتخاب هایی دارم که با انتخاب های دیگران فرق می کنه...
فقط خدا کنه سالم برسه دستم که واقعا وقت و حوصله جر و بحث تازه با شرکت رو ندارم.

بعدا نوشت : 
گوشیم رسید.از عکسش خیلی خوشگل تره واقعا دوستش دارم.
  • Sa Saj

نظرات (۱)

عاقااا مبارکا باشه :)
پاسخ:
عاقااا گوشی خودم اومد.خدایی عجب چیزیه.واقعا شیکه . مبارکم باشه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی