RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

یادداشت شماره چهل و پنج : First Rest

يكشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۴۸ ق.ظ

خوب بعد از بیست و چند روز کار و کارآموزی توی عسلویه ، دیروز برگشتم شیراز.هوا خیلی خنک و مطلوبه(اگه سرباز نباشی هوای سرد خیلی میچسبه).الان کل پولمو خرج کردم واسه گوشی هوشمند ، آخه گوشی فعلیم قدیمیه و باتری و کاراییش خیلی کم شده و حتی دیگه واتس رو هم به زور میاره.امروز از یه فروشگاه سفارش دادم از تهران برام بفرستن.فروشگاه خییییلی شناخته شده ای نیست و راستشو بخواید یه کم استرس دارم.امیدوارم کلاه سرم نذارن.یه چند روزی سرچ کردم و این گوشی رو انتخاب کردم :

رنگ آبیش رو سفارش دادم.خدایی از مشکی خسته شدم.آبیش خیلی ضایع اس به نظرتون ؟ :))))


  • Sa Saj

نظرات (۳)

  • صبا صبوحی
  • خوشگله مبارک باشه
    پاسخ:
    مرسی...فردا دستم میرسه.راستش یه خورده هیجان زده ام
  • صبا صبوحی
  • امیدوارم مورد رضایتت باشه 
    پاسخ:
    هست.خدا رو شکر.از انتظارم هم بهتر بود
  • 🌼هم نامِ مادرِ سادات🌼
  • 😐😐😐😐
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی