RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

این روزها واسه خودم تو پتروشیمی زاگرس می چرخم و از مهندس ها سوال میپرسیم.بعضی سوالات رو تکنسین ها یا حتی کارگرها و بعضی سوالات رو هم بهره بردارها جواب میدن ولی در کل بیرون کشیدن اطلاعات از بیشترشون سخته.متاسفانه توی صنعت فرهنگ پایینه و خساست در انتقال اطلاعات وحشتناکه.این چند روز بیشتر درگیر کارهای منطبق شدن با سرویس و رفت و آمد و کلا وفق دادن خودم با زندگی صنعتی بودم.حالا کم کم وقتشه یه قوانین و مقرراتی رو  واسه کسب حداکثر بهره از این دوران برای خودم وضع کنم.البته فردا هم خیلی وقت نمیکنم کاری کنم ولی از پس فردا شدید میچسبم به کار و مطالعه و تجربه...

من از 7 صبح تا 7 شب سر کارم و وقتی میرسم خوابگاه ساعت حدودا هشت میشه و فقط واسه حمام و شام وقت دارم.البته یکی دو ساعتی هم میشه مطالعه یا هر کاری انجام داد.

باید اونجا سعی کنم با تکنسین ها بیشتر کار کنم و تا جایی که میتونم دست به آچار بشم.همچنین باید عمیقا مطالعه کنم و از تایم هایی که اونجا کاری نیست به بهترین شکل استفاده کنم.خوابگاه هم که اومدم باید نهایت تلاشم بکنم که یه خورده مطالعه داشته باشم و هم به کارهایی که فردا قراره انجام بدم فکر کنم.در کل باید از این سه ماه بسیار بسیار استفاده کنم...

  • Sa Saj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی