RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

خوب این دیگه آخرین بار بود که میرم اورهال!خیلی خسته شدم.البته خیلی مفید بود.کلی فلنج و مبدل و ولو و ... باز کردیم.یه خورده آچارها و پیچ و مهره ها رو هم شناختم.ولی خوب باز کردن بعضی تجهیزات واقعا سخت بود.شاید واسه باز کردن یه پیچ و مهره نیاز به نیم ساعت چکش زنی با تمام توان بود.

یه شب هم رفتم توی یه وسل تنگ و تاریک و با چکش برقی توی ارتفاع خیلی خیلی بالا کلی پلیمر از دیواره جدا کردم که بدترین شب اورهال بود و چیز جدیدی هم یاد نگرفتم.یه بدبختی هم که داشتم این بود که افتادم شیفت شب و از 7 شب تا 7 صبح شدیدا کار میکردم و تنظیم خواب و بیداریم کامل به هم خورد.

راستی حقوقم هم روزی 165 هزار تومان بود که کلا بالای 1 میلیون و دویست کار کردم که حالا خدا میدونه کی به حسابم واریز شه...

امروز رفتم زاگرس واسه کارورزی و فردا رسما دوره سه ماهه کارورزی من توی پتروشیمی زاگرس شروع خواهد شد...


  • Sa Saj

نظرات (۵)

  • محمد جواد رئوفی
  • Ok ⚘☘
    پاسخ:
    چی OK ؟
  • محمد جواد رئوفی
  • اون اوکی که برای بک لینک بود ولی همون یک تیکه اول مطلبت رو خوندم خب طبیعتا باید بگم خسته نباشی بقیش هم حسش نبود بخونم
    پاسخ:
    آها

    در ریاضیات من

    یک منهای دو

    یعنی

    یک منهای تو

    که مساوی با هیچ است!

    پاسخ:
    احسنت !
    آدم از همین جاها تجربه کسب میکنه و به درجات بالاتر میرسه
    امیدوارم  ،موفق باشین و کاراتون ، درست پیش برن .
    پاسخ:
    متشکرم...
    امیدوارم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی