RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

یادداشت شماره چهل : قاراشمیش!

دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۸ ب.ظ
نمی دونم چرا همیشه شانس من اینجوریه!مثل ماهیگیری هستم که چندین ساعت منتظره ولی هیچ اتفاقی نمیفته و همین که میخواد تور ماهیگیریش رو جمع کنه یهو چند تا ماهی از روی قایقش میپرن!آخرش هم هیچ کدوم رو نمی تونه بگیره !!!
شاید حتی نرسیدم برم آزمون بدم.آماده هم نیستم.کلی کارگری و حمالی در انتظارمه که نمی تونم ردشون کنم چون واقعا پول لازم دارم و اگه ازشون فرار کنم شاید از گشنگی و بی پولی بمیرم(اغراق کردم) :)))
خیلی سر در گم و استرسی شدم!دو سه روز دیگه هم آزمونه...خدایا خودت ختم به خیرش کن...البته هر جوری شده خودم رو به جلسه آزمون میرسونم.هر چقدر هم ناآماده باشم باز هم یه شانس خیلی خوبه...
  • Sa Saj

نظرات (۴)

  • صبا صبوحی
  • کاش یکی به منم کار پیشنهاد میداد ,مردم از بی پولی:((((
    از امتحان نترس ,نهایتش تجربه میشه ,بنظرم تا ۲۷ ۲۸ سالگی وقت داری کار خوب پیدا کنی فرصت زیاده 
    پاسخ:
    کاری که من مجبورم انجام بدم اصلا جالب نیس.بعدا عکس میذارم ببین.از همین حالا آماده شو واسه آزمون استخدامی‌.اینجوری کنکورت هم جبران میشه
  • وارونا Varuna
  • تو میتونی مدیریت کنی این روزا رو . 
    موفق باشی :) 
    پاسخ:
    مرسی...
    سخت تر از اینا رو گذروندیم.حالا یا موفقیت یا بدون موفقیت ولی به هر حال گذروندیم
    انشاءالله بتونین خوب ازمونتون رو بدین.
    چه دوره ی پراسترسی رو دارین میگذرونین !!!!
    خداقوت خلاصه :)
    پاسخ:
    ممنونم.استرس مال یه لحظشه.پیر شدیم خانوم. تو وسط جوونی پیر شدیم
  • 🌼هم نامِ مادرِ سادات🌼
  • 😅😅😅😅😅
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی