RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

مردی متوجه شد که گوش همسرش سنگین شده و شنوایی اش کم شده است...

به نظرش رسید که همسرش باید سمعک بگذارد ، ولی نمی دانست این موضوع را چگونه با او در میان بگذارد.به این خاطر نزد دکتر خانوادگیشان رفت و مشکل را با او در میان گذاشت.دکتر گفت برای اینکه بتوانی دقیق تر به من بگویی که میزان شنوایی همسرت چقدر است ، آزمایش ساده ای وجود دارد.این کار را انجام بده و جوابش را به من بگو.

ابتدا در فاصله 4 متری او بایست و با صدای معمولی ، مطلبی را به او بگو.اگر نشنید ، همین کار را در فاصله 3 متری تکرار کن.بعد در 2 متری و به همین ترتیب تا بالاخره جواب دهد.

آن شب همسر آن مرد در آشپزخانه سرگرم تهیه شام بود و خود او در اتاق پذیرایی نشسته بود.مرد به خودش گفت الان فاصله ما 4 متر است.بگذار امتحان کنم.سپس با صدای معمولی از همسرش پرسید : عزیزم شام چی داریم؟ جوابی نشنید ، بعد بلند شد و 1 متر به سمت آشپزخانه جلو رفت و همان سوال را دوباره پرسید و باز هم جوابی نشنید.باز هم جلوتر رفت و به در آشپزخانه رسید و دوباره سوالش را تکرار کرد و باز هم جوابی نشنید.این بار جلوتر رفت و درست از پشت سر همسرش پرسید : عزیزم ، شام چی داریم؟؟؟

همسرش گفت : مگه کری؟برای چهارمین بار میگم ، خوراک مرغ!!!


  • Sa Saj

نظرات (۴)

  • صبا صبوحی
  • خیلی باحال بود:)
    پاسخ:
    آره...
    مرسی که وقت گذاشتی خوندیش
    واااای!عکسش!
    دعوتی به وبلاگم.
    پاسخ:
    چشم حتما
  • وارونا Varuna
  • عالی بود 😂
    پاسخ:
    بله.یه داستان معروف جهانیه ولی نمیدونم واقعیه یا نه.فقط قبلا یه جایی از کسی شنیدم یا شاید هم خوندمش
    :))
    قشنگ و جالب بود !
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی