RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

یادداشت شماره سی و پنج : اسنوکر

دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۲ ب.ظ
همیشه عادت دارم موقع غذا خوردن تلویزیون روشن باشه.وقت ناهار سفره رو پهن کردم و غذا رو برعکس همیشه شیک چیدم توی سفره.حتی نوشابه و دوغ گازدار هم با یخ فراوان آوردم.تلویزیون رو روشن کردم.کانال رو گذاشتم روی شبکه ورزش.داشت فینال اسنوکر قهرمانان بین دو بازیکن حرفه ای به نامهای سالیوان و هاوکینگز پخش میشد.قبلا چند بار بیلیارد بازی کرده بودم ولی اسنوکر اصلا یه چیز دیگه اس.شاید باور نکنید ولی حدود 2 ساعت همین جوری میخ کوب داشتم بازی رو نگاه میکردم.واقعا آرزو می کنم یه روز اینقدر بی دغدغه بشم که بتونم به بازی اسنوکر فکر کنم.فکر نکنم میز خوبی کم تر از 20 میلیون گیر بیاد...
تا آزمون پادجم جند روز دیگه بیشتر نمونده.خیلی از مباحث رو بی خیالشون شدم.حس می کنم واسه قبولی تو این آزمون ها خیلی خیلی بیشتر باید آماده بود و تلاش کرد.حالا این چند روز نهایت تلاشم رو میکنم و آزمون رو تا جایی که میتونم خوب میدم.حداقل بعد از آزمون افسوس نمی خورم که تلاش نکردم وگرنه می تونستم و ...
برنامه مطالعاتیم از فردا تست محور و نتیجه گرا میشه.خیلی از مباحث اصلا توی مغزم نمیره...مهندسی مکانیک رشته تحصیلی فوق العاده سختی هست.من که بی سوادم ولی حقیقتا فارغ التحصیل های خوب این رشته حقشون نیست بیکار باشن...

  • Sa Saj

نظرات (۳)

سخته بازیش :(
پاسخ:
آره میزش بزرگه و سوراخ ها کوچیک :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
موافق جمله آخرتم.
دعوتی به وبم
پاسخ:
با کمال میل
تو همیشه ناله کردی از درس از خوب نبودن از بلد نبودن. هیچوقتم تغییرش ندادی
پاسخ:
آره واقعا درسته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی