RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

یادداشت شماره سی و چهار : Metegol 2013

پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۲ ب.ظ
قرار بود امشب مهمون گیرم بیاد.از عصر تا الان داشتم تدارک میدیدم و درس خوندن رو رها کرده بودم.خدا رو شکر اومدنشون کنسل شد.حالا نمی دونم چرا سردرد دارم.وقتی دیدم اینا نمیان و حوصله درس خوندن هم ندارم گفتم یه انیمیشن ببینم.
انیمیشن Metegol رو خیلی وقت بود می خواستم ببینم اما فرصت نمیشد که امشب از موقعیت استفاده کردم و دیدم.یه چیز خیلی مهمه و اون باور هست.اگه به کار و هدفی که دارید باور داشته باشید حتما موفق میشید.ممکنه به اون هدف نرسید ولی شک نکنید که موفق میشید.موفقیت الزاما رسیدن به هدف نیست و گاهی پیمودن مسیر خودش یه نوع موفقیته.
این روزها خیلی بیشتر حسرت گذشته رو میخورم.دبیرستان و دانشگاه و همچنین سربازی توی زندگی من سال هایی بودند که فقط طی شدند.راستش یه چیزی که فصلش گذشت دیگه جبرانش خیلی سخته.من گذشتم رو با بی تجربگی از دست دادم.معمولا انتخاب هام همه اشتباه بودند.حتی در انتخاب دوست هم خیلی موفق نبودم.خدا رو شکر که سجاد هست.صادق هم که همیشه از بچگی با هم بودیم رو هم دارم ، اما این روزها عمدا ازشون دوری میکنم.یه جور خود آزاریه.البته از سجاد کیلومترها دورم.من چند تا مسئله حل نشده شخصی دارم که باید تنهایی حلشون کنم و دوباره زود به دنیای عادی برگردم.
چقدر سر درد دارم...فکر نکنم امشب بتونم چیز زیادی بخونم...
شبتون بخیر...

  • Sa Saj

نظرات (۴)

  • وارونا Varuna
  • ما هیچ وقت از مسیر لذت نمیبریم فقط میخوایم برسیم حالا حساب کن هدف هم اشتباه انتخاب کرده باشیم دیگه واویلاست ! 
    لااقل اینارو خودم تجربه کردم و میدونم میشه سرپا شد فقط سخته اما اگه باور داری که میتونی یه راه و هدف دیگه رو شروع کنی( از تجربه هایی که کسب کردی هم عبرت بگیری) پس حتما میتونی دوباره روبراه بشی . ان شاءالله ببینم پست شاد و روبراه بودنتون رو :) 
    پاسخ:
    ممنونم...
    مطمئن باش که به زودی خواهیم دید...
    اگه بدونی چه فکرهایی تو سرم هست...
  • وارونا Varuna
  • پس بی صبرانه مشتاقم ببینم 😍 
    چه فکرای خوبیه :) 
  • جناب منزوی
  • الان حالتون چطوره ؟ :)
    پاسخ:
    خیلی خوب...بارون نم نم میزنه پشت شیشه اتاقم و یه موزیک حماسی بی کلام خوب از سیستم صوتی اتاقم پخش میشه.خونه ما طبقه چهارمه و از پنجره اتاقم منظره زیبایی دیده میشه.
    (Because of you از خانم جنیفر تماس)
  • صبا صبوحی
  • بیردن ز تو نیست هر چه در عالم هست 
    از خود بطلب هر انچه خواهی که تویی
    ..................................................
    پاسخ:
    از خود بطلب...احسنت!چشم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی