RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

یادداشت شماره سی و سه : جناب خان

پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۵۰ ق.ظ
امشب زیاد روحیم جالب نبود.توی اتاقم داشتم کتابم رو ورق میزدم که صدای نی انبان جناب خان ناخودآگاه خنده روی لبام نشوند.با اینکه فقط چند دقیقه بود ولی حالم خوب شد.اصلا خاصیت جنوبی ها اینه که بدون هیچ امکاناتی بهترین دقایق رو برای کسی که کنارشونه رقم میزنن.افتخار میکنم که جنوبی و بوشهری هستم.
زنده باد عشق/(تکیه کلام امشب جناب خان)
دقیقا دو هفته مونده به آزمون و واقعا نمیدونم میتونم خودم رو تا اون موقع آماده کنم یا نه.باید تک تک دقایق این چهارده روز رو به نحو شایسته استفاده کنم.نباید این موقعیت رو از دست بدم.خیییییلی عقبم ولی همچنان پیش خواهم رفت....
  • Sa Saj

نظرات (۴)

هیچی مثل یه شادی کوچیک توو زمانی که حال آدم گرفته ست دلنشین نیست ...
امیدوارم همیشه شاد باشین 
پاسخ:
ممنونم.همچنین شما :)
قسمت اولش شـاد بود
انشاءالله تو ازمونتون موفق باشـید و از پسش بربیاید :)
پاسخ:
امیدوارم.ممنونم از روحیه...شاد و پیروز و سربلند باشید
  • جناب منزوی
  • انصافاً برنامه ی خیلی خوبیه :)
    امیدوارم موفق باشید :)
    پاسخ:
    ممنون منزوی جان...
    قانونا باید بهت بگم منزوی نباش ولی توی این دنیای لعنتی همون منزوی باشی به نفعته.
    بازم ممنون
  • جناب منزوی
  • قربانت :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی