RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

آزمون پتروشیمی جم خیلی پیچیده شده:

آزمون یه هفته افتاده اونورتر یعنی 15 یا 16 آذر!

حوزه شیراز رو به بوشهر و تهران اضافه کردند که این عالیه و من هم توی سایت حوزم رو از بوشهر به شیراز تغییر دادم.احتمالا دلیل این کار تعداد فوق العاده بالای داوطلبان بوده.

یه بدبختی بزرگی که من دارم اینه که قراره 9 آذر عسلویه باشم و یه چند روزی اونجا توی یه پروژه یکی دو هفته ای کار کنم.دلم می خواد که نرم چون میشینم خونه و درس میخونم ولی اگه رفتم سر پروژه دیگه از درس و مشق میفتم.از طرفی هم قول دادم...!

از همه طرف استرس به آدم وارد میشه...خدایا خودت عاقبت ما رو ختم به خیر کن...

  • Sa Saj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی