RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

در اینکه فازم با خودم معلوم نیست شکی نیست.یه روز اینقدر با انگیزه ام که هیچی نمیتونه جلوم رو بگیره و روز بعدش حال هیچ کاری رو ندارم.البته هر چی جلوتر میرم و به روز امتحان نزدیک تر میشم بهتر میشم.یاد این آهنگ مسعود صادقلو افتادم :

وای یه روز صفری یه روز صد♪♪
دلم از دست تو دق کرد مگه جنگه
♫های نمیدونی چی میخوای♪♪
همش میری نمیای چی بگم بهت


شرایط آزمون پتروشیمی جم یه خورده تغییر کرده.اول اینکه خانم ها هم میتونن توی آزمون حتی در رشته های فنی شرکت کنن و این باعث میشه تعداد داوطلبان بیشتر بشه.دوم اینکه سهمیه داوطلبان بومی کارشناسی و ارشد یه حالتی شده که به نظر من اصلا به نفع بومی ها نیست.به هر حال من همچنان این چند روز باقیمانده رو بهتر از گذشته پیش میبرم و خودم رو به دست سرنوشت میسپارم . تصمیم گرفتم هر چی پیش رفتم رو همین جا بنویسم :


استاتیک : 14 قسمت هست.

تا الان قسمت های 1 الی 3 خوندم(28 آبان 1397)-همین امروز درس 4 هم خوانده شد.

درس 5 خوانده شد(28 آبان 1397)

و ...

مقاومت مصالح(مکانیک مواد جامد) : کلا 8 قسمت هست.

تا الان فقط قسمت 1 رو خوندم(28 آبان 1397)-قسمت 2 و 3 و 4 هم در همین روز خوانده شد.

بقیه قسمت ها رو هم به صورت فوق سریع خوندم.قسمت های زیادی رو هم حذف کردم و اصلا نرفتم سراغشون.از الان به بعد فقط با مثال های متنوع و پرتکرار مکانیک جامدات رو دوره خواهم کرد.احتمالا از این درس 9 سوال مطرح میشه و من با احتساب نمره منفی ، حداقل باید به 5 سوال پاسخ بدم.ولی چه میشه اگه بتونم همشو پاسخ بدم :)


ترمودینامیک : خیلی مطالبش زیاده و احتمالا پراکنده بخونم ولی هر مطلبی خوندم اینجا می نویسم.

تا جایی که میشد خوندم


مکانیک سیالات : کلا 7 قسمت هست.

تا الان قسمت های 1 و 2 رو خوندم(28 آبان 97)

قسمت 3 خوانده شد(29 آبان 97)

قسمت 4 خوانده شد(01 آبان 97)

و ...


انتقال حرارت : 8 قسمت هست.اول تصمیم گرفته بودم هیچی نخونم ولی الان تصمیم گرفتم به صورت خیلی خلاصه یه نگاهی بهش بندازم.

تا جایی که میشد خوندم

دینامیک و ارتعاشات : کلا بی خیالش :)


ادبیات : فقط لغات و تاریخ ادبیات رو به صورت پراکنده می خونم.


هوش : 633 سوال هوش هست که باید همشو یاد بگیرم.

تا سوال 22 پیش رفتم(28 آبان 97)-همین روز تا سوال 54 خوندم.

و...

کامپیوتر : کلا 900 سوال هست که باید همشو بخونم.

تا سوال 206 پیش رفتم(28 آبان 97)-همین روز تا سوال 342 پیش رفتم.

و.....

زبان : پراکنده یه سری لغات دبیرستان رو مرور می کنم.


حوصله پرکردنش رو با جزییات نداشتم.دیگه هر چی خدا بخواد.ما تلاشمون رو میکنیم.

  • Sa Saj

نظرات (۶)

  • وارونا Varuna
  • موفق باشی :) 
    پاسخ:
    ممنونم...همچنین :)))
    خیلی عالی و خوب
    سلام رفیق.واسه دروس عمومی و هوش میشه کتاب هایی که میخونی معرفی کنی؟
    پاسخ:
    سلام.میخواستم بعد از آزمون کتاب ها رو معرفی کنم ولی حالا که میپرسی میگم.
    کتاب هوش و استعداد تحصیلی آمادگی برای آزمون های استخدامی انتشارات امید انقلاب(خلاصه ، مختصر و مفید ولی دارای کلی اشتباه)
    کتاب کامپیوتر برای آزمون استخدامی انتشارات امید انقلاب(خلاصه ، مختصر و مفید ولی دارای یه سری اشتباه)
    ادبیات هم داره که من نپسندیدمش
    زبان انگلیسی و ادبیات یه دوره مختصری بر دوران دبیرستان کافیه.
    افرین خوب پیش رفتی
    پاسخ:
    نه خیلی!یه هفته مونده و کلی مطالب مونده.ای کاش چند ماه پیش شروع کرده بودم به خوندن.درسته که اون موقع آگهی استخدام نزده بودن ولی معلوم بود که توی زمستون حداقل یه آگهی استخدام منتشر میشه.
    حیففففففففففف...
    حالا هم یه هفته مونده و من تلاشمو میکنم ببینیم چی میشه.
    موفق باشی سجاد جان :)
    پاسخ:
    ارادت
    نگران نباش ,توکل کن به خدا ,
    پاسخ:
    یا خدا...!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی