RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

همین الان مامور پست قطعاتی که برای تعمیر لپ تاپم سفارش داده بودم رو آورد.اول اینکه واقعا از شرکت کامپیوتری افق ممنونم که این قدر سریع قطعات رو برام فرستاد.بسته بندی هم خوب و ایمن بود و معلوم بود ضرباتی که به کارتن وارد شده از طرف کارکنان زحمت کش پست هست.قیمت ها هم خیلی بهتر از بازار شیراز بود.یعنی واقعا اگه آدم ندونه چی به چیه این مغازه های بازار جیبتو کاملا خالی میکنن.مثلا یکی از اقلامی که سفارش دادم کیبورد بود.توی بازار بهم گفتن 180 الی 200 هزار تومن و احتمالا حداقل 30 تومن هم ازم میگیرن واسه باز کردن و جا انداختن کیبورد.الان من 130 هزار تومن دادم واسه کیبورد و خودم که یه ذره الکترونیک بلدم راحت جاش انداختم.باور کنید باتری 150 تومنی رو به من گفت 200 !!! آخه انصافتون کجا رفته؟مگه ما اسکلیم؟نمیدونم شاید هستیم...
خلاصه الان لپ تاپم نصفش نو شده.الان یه ذوق درونی خاصی دارم که نمیتونم توصیف کنم...چیه؟...خوب من خیلی به لپ تاپم وابسته ام.بنده خدا از سال 91 تا الان که نیمه دوم سال 97 هستیم داره برام زحمت میکشه.البته سیستمش هم خیلی پایین نیستا!هر چی باشه Corei7 هست.دیگه نوش گیر نمیاد.شاید دست دومش هم گیر نیاد.
(Asus N55sl)

  • Sa Saj

نظرات (۱)

  • محمد علی علم خواه
  • سلام‼

    خدا قوت

    وبسایتتون خوبه

    یــه کلبه وبسایتی هم ما داریم

    به وبسایت ما سربزنید خوشحال میشیم

    نظر بدید ذوق زده میشیم

    ما رو پیوند کنین میمیریم...

    منتظر حضور سبزتان هستیم در :




    danesh-elm.blog.ir
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی