RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

یادداشت شماره بیست و هشت : چند روز حبس ابد!

شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۲۴ ب.ظ
همین اول کار اینو بگم که میدونم توی عنوان این پست ، عبارت چند روز با واژه ابد در تناقض هست!...آغا دلم خواست...!دوست داشتم از تناقض استفاده کنم.حرفیه؟!!!
امروز اصلا اعصاب ندارم.این سه روز که به اصطلاح میخواستم مطالعه کنم اصلا خوب نبودم.همین الان یه تغییراتی توی برنامه مطالعاتیم دادم و یه چیزهایی رو اضافه و کم کردم و یه برنامه 15 روزه دیگه جای اون برنامه 20 روزه تنظیم کردم.امروز اصلا حال و حوصله درس خوندن ندارم.یه کارایی هم دارم که باید عصر انجام بدم.قراره واسه یه بنده خدایی که عسلویه کار میکنه یه لوستر بخرم و بفرستم بوشهر.حالا تو این بدبختیا این هم وقت گیر آورده.من پول ندارم یه تیشرت واسه خودم بخرم اینا واسه خونشون لوستر میخرن.
یکی دو ساعت دیگه بابا و مامان میرن مشهد و من چند روزی تنهام.اعصابم که یه خورده اومد سر جاش دوباره شروع می کنم به درس خوندن.البته نه به شیوه قبل ، مثل آدم.این چند روز خودم رو توی خونه حبس می کنم و درس میکنم.
امیدوارم بتونم فردا صبح با قدرت خیلی بیشتری شروع کنم وگرنه نرم امتحان بدم سنگین ترم.نمیدونم چرا اراده و انگیزم اینقدر کم و زیاد میشه؟!!!
  • Sa Saj

نظرات (۳)

اینجوری تو نوشتی منم میترسم حتی نظر بدم:)
پاسخ:
نه اون قدرها هم ترسناک نیستم راحت باش
مگه ما چیزی گفتیم از اول کلاس که دس به سینه نشستیم D:
پاسخ:
بهنام جون شما که همیشه دست به سینه نشستی و ما رو همیشه شرمنده خودت میکنی پسر
:))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی