RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

یادداشت شماره هفت : معلم هم نشدیم :)

دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۲۳ ب.ظ

همون طور که انتظار داشتم آزمون آموزش و پرورش که قرار بود از بین چند هزار نفر ، یک نفر رو به عنوان هنرآموز تاسیسات مکانیکی ساختمان انتخاب و استخدام کنه رو قبول نشدم:)

البته فکر کنم کلا حد نصاب یه جوری بود که هیچ کس رو نپذیرفتن.در کل اکثر درصدهام از اون چیزی که فکر میکردم بهتر شده بود و ICDL و ادبیات رو بالای 50 زده بودم.

دروس تخصصی هم که زیاد با رشته تحصیلی دانشگاهی من تطابق نداشت بهتر از حد انتظار زده بودم و دو تا حدود 20 درصد داشتم.البته فکر میکردم رسم فنی بیشتر از این حرف ها زده باشم.نمیدونم چرا اینجوری شد:(

به هر حال تجربه جالبی بود.ولی فکر نمی کنم حتی همون یک نفر هم پذیرش شده باشه چون آزمون حد نصاب داشت.

نتیجه آزمون پتروشیمی کیمیا هم چند روز آینده میاد.اگه اونجا هم درصدهام بیشتر از حد انتظارم باشه امیدی به قبولی هست:)

کاش دروس تخصصی قوی تر بودم:(

حدود 1200 مهندس مکانیک توی آزمون شرکت کردن که فکر میکنم حدود 20 نفر پذیرش بشن.احتمالا حدود 45 نفر یا بیشتر رو برای مصاحبه فرا میخونن.

به نظر خودم قبول نمیشم ولی خدا کنه معجزه بشه آخه آزمونش خیلی بد نبود و امیدی هست ولی در حد یه نقطه کوچولوی سفید:)


  • Sa Saj

نظرات (۱)

میدونستی تو عالی هستی و این فقط یه جبرجغرافیاییه؟ :))
پاسخ:
نفهمیدم چی شد بهنام جون!
زیر سیکل صحبت کن:)
منظورت از جبر جغرافیایی چیه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی