RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

یادداشت شماره شصت : روز دوم از سی روز

يكشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۲۷ ب.ظ

امروز خیلی حال و حوصله درس خوندن نداشتم.زورمو زدم ولی کلا با خودم حال نکردم.یه سری فایل صوتی انگیزشی پیدا کردم که امیدوارم در روزهای آتی کمکم کنه.

شیراز خیلی سرد شده اصلا نمیشه شب رفت بیرون!

سرم یه خورده درد میکنه.فکر کنم باد سرد خورده به کله مبارک!!!

امروز به خودم نمره ۵۵ از ۱۰۰ رو میدم.فردا باید خیلی بهتر باشم...

شب بخیر...

  • Sa Saj

نظرات (۲)

  • هیوا جعفری
  • چرا به خودتون امتیاز میدین؟
    پاسخ:
    الکی
    گفتم شاید بهم انگیزه میده
    البته اگه از یه حدی بهتر بودم به خودم جایزه میدم.مثلا میرم سینما.یا یه خودکار یا دفتر خوشگل به خودم هدیه میدم یا میشینم شب یا آخر هفته یه فیلم خوب میبینم.
  • -امروز رفتم تن ماهی
  • -امروز رفتم تن ماهی خریدم 6500 تومن. فکر کنم توش پری دریایی داره با این قیمت!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی