RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

یادداشت شماره سی : بارون

شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۳۷ ق.ظ
دو تا عشق زمینی دارم.یکی بارون ، یکی دریا!
البته ستاره ها رو هم خیلی دوس دارم.همیشه دوست داشتم یه زن بگیرم که اسمش ستاره باشه بعد یه زن دیگه هم بگیرم که اونم اسمش ستاره باشه بعد بشینم صبح تا شب جنگ ستارگان ببینم...میدونم...خیلی بی مزه بود.الکی بخند یه کم دلم خوش شه :)
دو سالی میشه که شیراز زندگی می کنم ولی تا حالا ندیده بودم اینقدر بارون بباره.این دو سه روز خیلی خوب بود.امیدوارم بارش امسال کم آبی های چند سال گذشته رو از یادمون ببره.شنیدم بوشهر از شیراز هم بیشتر بارون زده.
خدایا بذار همینجور بزنه شاید یه کم لجن روحمون تمیز شه...

  • Sa Saj

نظرات (۷)

جنگ ستارگان بی مزه ترین شوخی بود که شنیده بودم:(
اصلا دوتا زن معنی نداره حتی به شوخی

پاسخ:
سه تا چی؟
خوبه ها!میشه بازی حکم چهارنفره یا حتی منچ چهارنفره بازی کرد
شوخی میکنما!جدی نگیر.یکیش کافیه
  • وارونا Varuna
  • 😂😂😂عجب جنگی بشه میشه منم بیام تماشا 😂😂
    باید انقد بباره که سیل همه رو ببره با این دوتا دونه قطره تمیز نمیشه که . 
    پاسخ:
    آره بیا تخمه هم بیار!
    پاپ کرن هم یادت نره...
    ----
    راست میگی ، تمیز نمیشه...هیچ وقت...
  • جناب منزوی
  • خدارو شکر امسال خوب بارید
    یه ستاره خوبه، اسم دخترتون رو دریا بذارید :)
    پاسخ:
    چه فکر بکری...ایول...
    اولین دیسلایک تقدیم میکنم:/
    شنیدم ۵۰ درصد شوخی ها ,جدی ان ,,,البته خدا نکنه
    پاسخ:
    عجب...
    البته 50 درصدش هم جدی نیستنا!!!
    ولی ۵۰ درصدش هم هست!
    پاسخ:
    با جان و دل دیسلایک را می پذیریم و من بعد جنگ ستارگان نمی بینیم.اه اه چه فیلم چرتیه این جنگ ستارگان ...
     StarWars go to hell
    افرین ,حالا شد!:)
    تازه نمیدونی قبلنا چقد بارون میومد
    پاسخ:
    چرا میدونم...
    اول اینکه حدودا 12 سال پیش من به مدت سه سال شیراز زندگی کردم.که البته سال های خیلی بدی بود و برای درمان بیماری یه عزیز که از پیشمون رفته مجبور شدیم کار و زندگی رو ول کنیم بیایم شیراز.
    جالبه بدونید میزان بارندگی شیراز و بوشهر تفاوتی نمیکنه.البته بارون شیراز خیلی بی سر و صداست ولی بارون بوشهر با رعد و برق های وحشتناک هست.
    البته شیراز یادمه قبلا برف میومد ولی الان برای دیدن برف حتما باید رفت سپیدان!!!
    ولی در کل من واسه زندگی ، شیراز رو به همه جای ایران ترجیح میدم.چه پولدار باشم چه بی پول...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی