RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

یادداشت شماره بیست و پنج : استخدامی پتروشیمی جم

چهارشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۴۴ ق.ظ
آزمون داریم چه آزمونی!
خوب بعد از مدت ها یه آگهی استخدامی خوب دیدیم.دعوت به همکاری شرکت توسعه پلیمر پادجم!
اول اینکه چون خودم بچه منطقه هستم به اطلاع برسونم که پادجم از زیرمجموعه های پتروشیمی جم هست که از لحاظ درآمد ، حقوق کارکنان و مزایایی مثل پرواز توی منطقه ویژه بهترینه که البته پتروشیمی آریاساسول به نظرم رتبه دوم رو از این نظر داره.
تنها حسرتم اینه که کاش این مدت خودم رو سفت و سخت برای آزمون ها آماده کرده بودم.از بس شل کن و سفت کن درآوردم دیگه عقب موندم.
متاسفانه فرصت باقیمانده تا آزمون خیلی کمه و من به خودم قول دادم که این فرصت رو به راحتی از دست ندم.پس یه برنامه ریزی میکنم و این چند روز با تمام قدرت و انرژی خودم رو برای آزمون آماده میکنم.

برنامه ریزی :
20 روز بیشتر تا برگزاری آزمون نمونده.تو این مدت کم نمیشه از صفر تا صد خوند!ولی تا جایی که میتونم دروس رو پیش میبرم و تست میزنم.

دروس عمومی :
هر درس برای یک روز و این ترتیب به صورت پریودیک تکرار میشه :
روز اول : هوش
روز دوم : زبان و ادبیات فارسی
روز سوم : کامپیوتر و ICDL

دروس تخصصی :
دروس تخصصی هم به صورت پریودیک تکرار میشه
روز اول : استاتیک و مکانیک جامدات
روز دوم : ترمودینامیک و مکانیک سیالات

صبح ساعت 7 از خواب بیدار میشم و تا شب فقط و فقط و فقط مطالعه میکنم.بعضی روزها هم واسه تنوع میرم کتابخونه درس میخونم.سعی هم میکنم با ماشین برم که وقت زیادی تلف نشه ولی بعضی روزها پیاده روی هم لازمه!این دو سه روز هم که تعطیله باید خونه درس بخونم.شنبه میرم کتابخونه و میترکونم.
دروس زبان عمومی ، انتقال حرارت ، دینامیک و ارتعاشات رو به علت کمبود وقت نمیخونم البته زبانم بد نیست و امیدوارم بتونم درصد خوبی توی این درس کسب کنم.

پذیرش برای رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک : 30 نفر (تخمین میزنم تعداد شرکت کننده ها در رشته مهندسی مکانیک حدود 3000نفر باشن)
یعنی از هر 100 نفر 1 نفر در نهایت قبول میشه و چون احتمالا سه برابر ظرفیت به مصاحبه دعوت میشن یعنی از هر 100 نفر 3 نفر میرن واسه مصاحبه.اگه خوش بین باشی قبول شدن خییییییییییلی هم چیز بعیدی نیست :)
امروز یکی دو تا کار کوچولو دارم و از فردا صبح ماجرای 20 روز مطالعه شبانه روزی برای آزمون استخدامی پتروشیمی جم شروع میشه...


  • Sa Saj

نظرات (۵)

لایک به این پست
واقعا قشنگه
بیست روز زمان خوبیه اگر واقعا وقت بذاری ,من دوران کنکور زیست نخوندم یک هفته اخر کنکور ,روزانه ۱۰ ساعت زیست خوندم تو کنکور ۶۵ درصد زدم,تو همشونو بلدی فقط باید مرور کنی ,تجربه بهم میگه اعتماد به نفس داشتن خییییلی نیروی قوای هست.

خیلی این پست دوست داشتم چون پر از  هدف و امیدِ
پاسخ:
واقعا آفرین داره.توی یه هفته؟البته خوب احتمالا پایه قوی داشتید.
خدا به همرات داداش حتما موفق میشی مطمئنم :)
پاسخ:
خدا از زبونت بشنوه
انشاله موفق میشی
پاسخ:
خدا از زبونت بشنوه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی