RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

امروز خیلی به این فکر میکردم که یه چند روزی برم عسلویه و یه آب و هوایی تازه کنم.آلوده ترین شهر دنیا آخه جای آب و هوا تازه کردنه؟ :)))))))))))

میخوام تو پایان بیست و پنج سالگیم برم یه چند روزی عسلویه و پیش یکی از دوستام که اونجا شاغل هست بمونم.ظاهرا امروز عسلویه هم یه خورده بارون زده و هوا بهتر شده.شاید اونجا با کسی آشنا شدم که تونست حداقل یه دوره کارآموزی برام ترتیب بده ، شاید حتی یه کار معمولی پیدا کردم ولی در کل هدفم بیشتر اینه که محیط کار عسلویه رو ببینم و انگیزه پیدا کنم و بعدش که برگشتم بیست و شش سالگیم رو با مطالعه شبانه روزی برای قبول شدن توی آزمون های استخدامی و آزمون ارشد شروع کنم.فعلا دوستم گفته یکی دو روز صبر کن تا خودم بهت بگم که چه موقع بیای...جاتون خالی هوای شیراز عااااالی شده و هی داره بهتر میشه و من چقدر احمقم که میخوام این هوا رو ول کنم و برم عسلویه!!!

امروز با پسرعمم صادق و خانمش ریحانه رفتیم مجتمع ستاره فارس شیراز و یه شلوار جین خریدم.سعی کردم شلوار گشادتر بخرم که موقرتر باشه و واسه مصاحبه استخدامی هم معقول باشه . ریاکار هم خودتی :)

  • Sa Saj

نظرات (۷)

سلام موقر :)
پاسخ:
سلام به روی ماهت
اتفاقا هر چی میخوام موقر باشم نمیتونم هی خندم میگیره :)
ریا هم بلد نیستیم خداااااااااا!
این سن سن ریا نیست آخه :)
پاسخ:
ریا سن و سال نمیشناسه که داش مرتضی...معلومه با رئیس روسای محترم زیاد نشست و برخاست نداری :|
نه والٌا :)
ندارم
  • صبا صبوحی
  • سلام ,تولدت مبارک 😊

    بسلامتی ,خوش بگذره بهت .
    پاسخ:
    مرسی تولد شما هم مبارک
    البته هنوز 20 روز دیگه مونده تا تولد و صد البته پست تولد !
  • صبا صبوحی
  • تولد من گذشته ,به این زودیا نیست ولی مرسی.

    بسلامتی میخوای شیرینی بدی دیگه?
    پاسخ:
    شما فقط بگو از کدوم شیرینی دوست داری :)
  • صبا صبوحی

  • من رژیم دارم اصلا :)))
    پاسخ:
    خوب ... خدا رو شکر خطر از بیخ گوشمون گذشت...
    در کل تولدم خیلی هم اتفاق مبارکی نبود که دهنمون به خاطرش شیرین بشه.ترجیح میدم متولد نمیشدم...بگذریم...
    ولی یه روز حتما باید شیرینی سر کار رفتنمو بخوری
  • صبا صبوحی
  • اگر تولدت اتفاق مبارکی نبوده پس تولد کی مبارکه ?معتادا?بی سوادا?هرزه ها?اختلاسگرا?دزدا?ها?
    اگر ما جوونای ایرانی شرایط خوبی نداریم,تقصیر آدمایی که زورشون به ما میچربه و نمیتونیم کاری کنیم...اما خوب خدا بزرگه.دیگه این حرف نزن ناراحت میشم

    در مورد شیرینی  کار ,ایشالا ایشالا ,یک شیرینی توپ بهم بده.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی