RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

یادداشت شماره نوزده : پتروشیمی های آینده

جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۴۱ ب.ظ
چطورید؟خوبید؟دلارهاتون چاقه؟
خوب تا الان جسته و گریخته درس میخوندم و خیلی تکلیفم با خودم معلوم نبود.کلاغا خبر آوردن یه پتروشیمی هس که اواخر سال دیگه به بهره برداری میرسه.محصولش هم عمدتا اوره و آمونیاک هست که نیاز اساسی صنعت کشاورزی هست و بخش عظیمی از تولیداتش رو صادر نمیکنه و در وطن استفاده میشه و به نظرم تحریم ها نتونه خیلی توی روند پیشرفتش اثر بذاره.
پتروشیمی ها حدود یک سال قبل از اینکه به بهره برداری برسن روند استخدام رو شروع میکنن یعنی آگهی میزنن و حدود یک الی دو ماه بعدش آزمون میگیرن.دو سه ماهی هم منتظر نتایج آزمون میمونی و بعد سه برابر ظرفیت رو به مصاحبه دعوت میکنن.اگه توی مصاحبه بتونی خودت رو نشون بدی احتمالا پذیرش میشی و دیگه همه چی حللللله!دو سه ماه بعد از مصاحبه هم مشغول به کار میشی.
خووووووب پس پتروشیمی هنگام ممکنه همین فردا تا نهایتا پایان بهار سال آینده روند استخدام رو شروع کنه که البته پیش بینی من اینه که بهمن ماه آگهی استخدام رو منتشر میکنه.اگه من بخوام الاف باشم و به طور جدی درس نخونم احتمالا باز هم قبول نمیشم پس باید توی این مدت خودم رو برای آزمون کتبی و همچنین مصاحبه آماده کنم و هر وقت هم که استخدامی زدن محکم و قوی ظاهر بشم.
البته پتروشیمی های صدف و سبلان هم هست که نمی دونم برنامشون چه طوریه ولی اونا هم باید استخدامی بزنن بالاخره ولی فکر کنم هنگام طرح بزرگتری هست و احتمالا نیروی بیشتری هم بگیره...
اگه هم اصلا این اتفاقات نیفتاد باز هم مشکلی نیست و با این تلاشم خودم رو برای آزمون ارشد آماده کردم و حداقل توی یه دانشگاه خیلی خوب به تحصیل ادامه میدم.
یه چند روزی میشینم برنامه ریزی می کنم و خودم رو به مطالعه زیاد عادت میدم.چند روز دیگه تولدمه و میخوام 26 سالگی رو با قدرت شروع کنم.واقعا هم الان که فکر می کنم میبینم چقدر نسبت به گذشته عوض شدم!هم فکر و ذهنم و هم کارهام خیلی فرق کرده.این اولین تولد بعد از تموم شدن خدمت سربازیم هست!پارسال همین موقع ها داشتم مثل یه سرباز جسور زندگی میکردم و با اینکه روح و جسمم خسته میشد اما هر روز قوی تر میشدم.شاید برای من سن 26 سالگی شروع همه چیز باشه.البته امیدوارم:)

پیش به سوی هنگام...

  • Sa Saj

نظرات (۲)

  • صبا صبوحی
  • حتما موفق میشی مهندس جان,یک اصلی هست که میگه نیروی کائنات بزودی نعمت های بیکرانت را برایت خواهد فرستاد .
    پاسخ:
    مرسی صباجون...
    خودم حتی از نیروی کائنات هم قوی تر میشم...
  • صبا صبوحی
  • به امید پیروزی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی