RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

یادداشت شماره یازده : نوشابه

چهارشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۳۰ ب.ظ

امروز یکی از رفقام بهم گفت : سعید چرا اینقدر نوشابه میخوری؟

اولش انکار کردم و گفتم نه اینجوری نیست ولی بعدش که خوب به این موضوع فکر کردم دیدم آره ، من هر هفته سه بار نوشابه میخورم.

امروز در مورد نوشابه و ضررها و فایده هاش(!) کلی مطلبِ جالب خوندم.حوصله ندارم همشو کپی کنم ولی بدونید که تأثیرات خیلی بدی روی دندان ها و مینای دندان ، چاقی ، قند خون ، مری و معده داره و خطر ابتلا به سرطان رو زیاد میکنه.نوع مشکیش هم کمی خطرناک تره(قابل توجه پپسی دوستان از جمله خودم)

شدیدا پیشنهاد میکنم در مورد نوشابه ها مطالبی رو مطالعه بفرمایید...

خلاصه من تصمیم گرفتم نوشابه نخورم و اگه خیلی هوس کردم در حد یک چهارم لیوان ، اونم فقط دو هفته یک بار مجاز هستم.

میگن یکی از راه های شاد زیستن ترک عادات و الگوهای بد و به تدریج ایجاد الگوهای مثبت جدید هست...

من از نوشابه شروع کردم...


  • Sa Saj

نظرات (۳)

آفرین خوب کاری میکنی
من کوکا دوستم و اسپرایت دوست!
پاسخ:
به نظرم از لحاظ مقدار قند پپسی از همه بدتره ، چون یه بار تست کردم اسپرایت و پپسی و ... همش گازش که رفت ازش خوردم پپسی خیلی شیرین تر بود
گرچه مواد قندی نباید لزوما شیرین باشند.
خوبختانه من نواشابه اصلا ندوس :)
پاسخ:
منم لاغرما:)
با قد تقریبا 187 وزنم حدود 70 کیلوئه
دیشب جات خالی رفتیم فلافل خوردیم با بر و بچ ولی نوشابه نخوردم.بچه ها خیلی تعجب کردن...آخه فلافل منطقه ما خییییلی تنده و سس تند هم روش میریزیم.بدون نوشیدنی خوردنش سخته ولی من موفق شدم
من با قد کمتر وزنم از تو ٣ کیاو بیشتره تو دیگه واقعا لاغری :))))
نوش جان :) ... من اب میخورم اگه تند باشه معمولا
پاسخ:
نوع استخون بندیم اینجوریه.دخترونه اس:)
اتفاقا یه خورده شکم دارم که باید آب بشه با ورزش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی