RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

RiseOfSaSaj

فصل دوم : کار و کاریابی...

یادداشت شماره نه : ریکاوری

سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۲۹ ب.ظ

خوب ظاهرا داره حالم خوب میشه.یکی دو تا آزمون استخدامی هم که شرکت کردم و قبول نشدم رو فراموش کردم و بیشتر به شکل یه تجربه باهاشون کنار اومدم.فهمیدم قبول شدن در این آزمون های استخدامی خیلی سخت تر از او چیزیه که فکر میکردم چون تعداد پذیرش شدگان واقعا کمه.به هر حال هنوز حس می کنم که میتونم.نتیجه آزمون شرکت تابان انرژی پاسارگاد که واسه ایستگاه تقویت فشار گاز دیلم ، 8 نفر نیرو میخواستن هم نیومده هنوز.البته به اون هم امید ندارم چون دروس تخصصی رو خوب نزدم ولی خوب کارنامش رو حتما خواهم دید و باز هم ازش درس خواهم گرفت.

یکی از مشکلاتی که شهر شیراز داره ، نداشتن سالن مطالعه خوب به اندازه کافی هست.استان بوشهر کلی کتابخونه و سالن مطالعه بزرگ داره اما شهر زیبای شیراز کتابخونه های خیلی کم ،  با میزهای مطالعه محدود داره.یه کتابخونه کوچولو کنارمون هست که خدا رو شکر واسه آقایون و خانم ها هر روزه اس و سالن های تفکیک شدش تعداد میزهای مطالعه خیلی کمی داره به طوری که کلا حدود پنج الی هفت میز برای آقایون بیشتر موجود نیست و کمی هم شلوغ هست.به طبع احتمالا قسمت مربوط به خانم ها هم همچین شرایطی داره.

جالبه که ظهر کتابخونه تعطیل شد و کولر و چراغ ها رو خاموش کردن.از بچه ها ساعات کار کتابخونه رو هم پرسیدم.میگفتن ظهرها براشون بخشنامه اومده از ساعت 1 الی 4:30 به خاطر مصرف برق ، تعطیل کنن.البته فقط همین ماه اینجوریه و از ماه آینده از صبح تا غروب باز هست.

قبلا زیاد با درس خوندن توی کتابخونه موافق نبودم ولی امروز نظرم عوض شد.وقتی خونه ای فقط میخوابی و میخوری و با لپ تاپ و گوشی ور میری ولی اونجا نه.

یه سری کتاب جدید استخدامی هم به زودی به دستم میرسه...

دارم کم کم ریکاوری میکنم.فکر کنم اگه 10 روز دیگه بگذره و زنده بمونم دوباره انگیزه هام برگرده...

امروز بیشتر واسه تست شرایط رفتم کتابخونه.یکم شهریور میرم به طور رسمی عضو کتابخونه میشم و شروع میکنم به خوندن.فعلا یه کارایی دارم که باید انجام بدم...

  • Sa Saj

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی